Skutki pandemii COVID-19 w łańcuchu dostaw produktów rolno-spożywczych – ankieta KE

Komisja Europejska zaprasza producentów rolnych oraz przetwórców rolno-spożywczych, do wypełnienia ankiety nt. wpływu pandemii COVID-19 na podmioty funkcjonujące w łańcuchu dostaw produktów rolno-spożywczych. Dzięki ankiecie będzie można lepiej zrozumieć odporność podmiotów w łańcuchu rolno-spożywczym, ich ograniczenia oraz reakcje na zaistniałą sytuację, co umożliwi przygotowanie odpowiednich danych na potrzeby kształtowania polityki UE.

Czytaj więcej: Skutki pandemii COVID-19 w łańcuchu dostaw produktów rolno-spożywczych – ankieta KE

II Konferencja kryzysowa dla gastronomii On-Line 2020

Sytuacja w gastronomii zmienia się bardzo dynamicznie, a ludzie związani z branżą muszą wykazać się elastycznością i szybką reakcją na zmiany. Jaką ścieżkę biznesową obrać, by przeprowadzić firmę przez pełen wyzwań czas? Odpowiedź te pytania przyniesie zaplanowana na 16 listopada II Konferencja  Kryzysowa dla Gastronomii Made for Restaurant On-line 2020-Master Class Sztuka Przetrwania.

Czytaj więcej: II Konferencja kryzysowa dla gastronomii On-Line 2020

Gieldarolna.pl

Wystartowała nowoczesna platforma ogłoszeniowa dla branży rolno-spożywczej - dedykowany dla rolników, producentów, przetwórców serwis agregujący oferty kupna i sprzedaży z gwarancją ich publikacji i pozycjonowania wśród klientów docelowych.

Czytaj więcej: Gieldarolna.pl

„Kupuj Świadomie – kolej na jabłko” – kampania promująca patriotyzm konsumencki

Dzisiaj – 16 października 2020 -  w Światowym Dniu Owoców i Warzyw rozpoczyna się kampania mająca na celu promocję Jabłka Grójeckiego wyróżniającego się na polskim rynku oznaczeniem Chronione Oznaczenie Geograficzne. W ramach akcji, między innymi, Fundacja PKP otrzyma 8 tysięcy Jabłek Grójeckich zapakowanych w specjalnie przygotowanych kartonikach, które 18 października br. będą rozdawane w pociągach PKP Pendolino.  

Czytaj więcej: „Kupuj Świadomie – kolej na jabłko” – kampania promująca patriotyzm konsumencki

"Wiedz i Mądrze Jedz" – kampania medialna

Cykl 12 programów opowiada o realiach żywnościowych na rynkach lokalnych i sprzedaży bezpośredniej w czasach pandemii oraz o tym, jak rolnicy i producenci żywności w różnych częściach Polski podejmują współpracę, by tworzyć i rozwijać rynki dla żywności wyprodukowanej lokalnie. Przekazywane są informacje o kulinariach i żywnościowych produktach lokalnych, oraz o ludziach, którzy je tworzą i którzy angażują się w tworzeniu tzw. Krótkich Łańcuchów dostaw Żywności.

Czytaj więcej: "Wiedz i Mądrze Jedz" – kampania medialna